Ξενοφώντος Ελληνικά, Βιβλίο 2, Κεφ. 1, 22-24 “Κατάληψη θέσεων”- Φύλλο εργασίας
Αρχαία Α’ Λυκείου Post Views: 105
Αρχαία Α’ Λυκείου Post Views: 105
Αρχαία Ελληνικά Α’ Λυκείου Post Views: 5
«Πολύ αγαπιέται αυτός ο τόπος με υπομονή και περηφάνεια» Το γνωστό ποίημα του Γιάννη Ρίτσου από το σχολικό βιβλίο των Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Β’ Λυκείου υπήρξε μία πολύ πετυχημένη ανάρτηση στο “παλιό Φιλοblogικό”. Παραπέμπω, επομένως, σ’ αυτή την παλιά ανάρτηση για την ανάλυση του ποιήματος. https://filoblogiko.blogspot.com/2013/04/blog-post.html Διδακτικές προτάσεις Δημιουργικές αναζητήσεις των μαθητών (κατά την περίοδο…
Διδακτική πρόταση Post Views: 14
Ιστορία Γ’ Λυκείου Γενικής Παιδείας: Κεφ. Β’ Διδακτικές προτάσεις Από την ευρωπαϊκή πλατφόρμα Historiana προτείνονται τα ακόλουθα σχέδια μαθήματος: –A picture of Empire? -French colonialism and national identity through the lens of Football (η γαλλική αποικιοκρατία και η εθνική ταυτότητα υπό το πρίσμα του ποδοσφαίρου) Post Views: 338
Η Βιομηχανική Επανάσταση που είχε αρχίσει στην Αγγλία του 18ου αι, εξαπλώνεται και στα υπόλοιπα κράτη της Βόρειας Ευρώπης και στις ΗΠΑ. Μια νέα τάξη, η εργατική, έρχεται στο προσκήνιο, τα συμφέροντα της οποίας θα συγκρουστούν με αυτά της αστικής τάξης. Παράλληλα, κάνουν την εμφάνισή τους ο συνδικαλισμός και το γυναικείο κίνημα. Γίνεται και μια σύντομη αναφορά στα ιδεολογικά κινήματα…
Stoty of Implementation in Teaching with Europeana / Εφαρμογή διδακτικού σεναρίου στην πλατφόρμα Teaching with Europeana Η Ευρωπαϊκή πλατφόρμα “Τeaching with Europeana” περιλαμβάνει τόσο προτάσεις για διδακτικά σενάρια που βασίζονται σε υλικό από την Europeana, αλλά και περιγραφές των εφαρμογών αυτών των σεναρίων από άλλους εκπαιδευτικούς. Μία τέτοια περιγραφή είναι η δημοσίευσή μου , που…
Ιστορία Β’ Λυκείου: Κεφ. 1 Ενοτ. 3&4 Στόχοι ενότητας: Πορεία διδασκαλίας Εισαγωγή (10 λεπτά): Κύριο Μέρος (25 λεπτά): Κατακλείδα (10 λεπτά): Δραστηριότητα (5 λεπτά): Παρουσίαση ενότητας Φύλλο Εργασίας Εναλλακτικά μπορούμε να δώσουμε στους μαθητές το ακόλουθο Φύλλο εργασίας, ώστε να επεξεργαστούν κριτικά σε ομάδες πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές σχετικές με το θέμα της ενότητας. Το…